Heti foglalkozások 53.

Tematikus foglalkozás – “A” komponens

Az utolsó foglalkozáson május 23.- án  az ismétlő gyakorlás után motívumfűzés formájában összeállítottuk a verbunk sorozatait, majd a nyolcas csapás kombinációkat is elkezdtük gyakorolni és tanulni. A gyerekeknek nagyon tetszettek a férfitánc különböző motívumai, a lányok is nagyon szívesen gyakorolták a csapásokat. A foglalkozás végén szobros játékkal búcsúztunk el egymástól.

Tematikus foglalkozás – “B” komponens

A negyedik foglalkozáson május 23.- án azt beszéltük meg, hogy milyen változások várhatók az Európai Uniós választások után, illetve, hogy milyen feladatai vannak egy választásra jogosultnak, kik választhatnak, és hogy milyen alternatív lehetőségek vannak akadályoztatás esetén.

Tantárgyi fejlesztés – magyar – 1. csoport

2019.05.29.

Téma: Kimeneti mérés megbeszélése, javítása, éves munka értékelése, kooperatív játékok

Ezen a foglakozáson mindenki visszakapta a feladatlapját, megnézhette, hogy hol vétett hibákat. Még egyszer átfutottuk a kérdéseket, hogy mindenki tisztában legyen a helyes megoldásokkal. A legtöbb gond még mindig a szövegértéssel van, valamint figyelmetlenségből adódó pontatlansággal, kapkodással. Ahogy közösen értelmeztük a szöveget és a kérdéseket, sokan rögtön tudták a válaszokat. Értékeltük az éves munkát, ki miben fejlődött, milyen hiányosságokat kell pótolni. Végezetül kooperatív játékokkal zártuk az évet. Elsősorban a „kedvenceket” vettük elő ismét, de újat is tanultunk. Nagyon hasznosnak tartom ezeket a foglakozásokat, bízom a további folytatásban.

Tantárgyi fejlesztés – magyar – 2. csoport

2019.05.29.

A május 29-ei foglalkozáson a kimeneti mérés eredményeit beszéltük meg. A foglalkozás célja az volt, hogy a tanulók rálátást nyerjenek arra, hogy mire voltak képesek a mérés során, s hogy megbeszéljük és elemezzük a hibákat. A megbeszélés és elemzés után pedig játékos formában végeztünk olyan feladatokat, amelyek több tanulónál is nehézséget jelentettek. A foglalkozáson kérdés, felelet, magyarázat és megbeszélés is volt egyaránt, ami mind a könnyebb megértést segítette. Nagy örömömre a gyerekek többsége nagyon jól teljesített, aminek egyaránt örültek a gyerekek is. A tanulók nemcsak aktívak, hanem vidámak is voltak, ami mosolygó arcukról is tükröződött.

Nyelvi foglalkozás – angol

50-53. foglalkozás

Ez a négy foglalkozás így év vége felé a szórakozásról, a szórakozva tanulásról szólt. A Mamma mia! című filmet néztük meg angol nyelven magyar felirattal. Nem csak az angol kiejtést, megértést gyakoroltuk vele, hanem az olvasási készséget is fejlesztettük. Ez nagyon jó felkészülés, gyakorlás volt mind az angol nyelvi, mind a szövegértő olvasás kompetencia méréséhez. A kellemes zenékre bizony megmozdultak a lábak, fenekek, ülve mozogtunk a zene ritmusára.

Tartalmas foglalkozások voltak, mindenki jól érezte magát.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.