Tematikus foglalkozás – “A” komponens
A júniusi foglalkozások már a pihenés és a szórakozás jegyében teltek. A gyerekek kérésére mindkét alkalommal floorball játékot játszottunk csapatokban. Az első foglalkozás június 6.- án volt, ekkor még csak kezdő játékosok tanulták a játékot, viszont egy héttel később a második foglalkozáson június 13.- án már profi szintű meccseket játszottak a csapatok. Alkalmanként egy- egy mérkőzésre beálltam én is, nagyon jó hangulatban telt el a két foglalkozás. Megbeszéltük azt is, hogy eredményes volt az elmúlt év munkája és hogy a következő évet is közös játékkal fogjuk kezdeni.
Tematikus foglalkozás – “B” komponens
A második foglalkozás, egyben az utolsó a tanévben június 13.- án volt. A nemzetközi eredményeket vizsgáltuk meg a választások után, melyben megállapítható, hogy a bevándorláspárti erők gyengültek ugyan, de nem lett a jobboldal kardinálisan erősebb. Nagy csata várható a tisztségek elosztásánál. Az utolsó foglalkozáson értékeltük is a tanév foglalkozásainak eredményességét és megbeszéltük, hogy a továbbiakban könnyebb lesz Európa sorsa.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
Készítette: Kurekné Balovics Éva
Ideje: 2019. 06. 12.
Téma: A felmérés értékelése; éves munka értékelése
Elérkeztünk a tanév utolsó foglalkozásához is. Az előző foglalkozáson megírt feladatlapok értékelése, valamint a tanév során végzett munka értékelése volt a téma. Az értékeléseknél inkább a fejlődést, az előrehaladást helyeztük előtérbe. Sokat dicsértünk, kiemelten is azokat, akiknél a tanév során a legnagyobb előrelépést tapasztaltuk. Elmondtam, hogy melyek azok a területek, ahol sokat haladtunk előre, s melyek azok, ahol még sok az előttünk álló feladat. A foglalkozást egy rövid közös ünnepléssel zártuk.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
Foglalkozás időpontja: 2019. június 12. 1315 – 1400
Foglalkozás vezető: Varga Zsolt
Téma: Felmérés értékelése. Az éves munka értékelése.
2019. június 12 – én megtartottuk az utolsó foglalkozást is a tanévben, amelyen kiosztottuk és megbeszéltük a megírt, kijavított feladatlapot. A többség örült az elért eredményeinek, néhányan egy kicsivel jobbra számítottak. Az éves munka értékelése során kiemeltem, hogy mindig nagyon tevékenyek voltak.
Sokat dolgoztunk együtt, voltak vidám és fárasztó pillanataink is. Jó volt együtt dolgozni.
Nyelvi foglalkozás – angol
54-55. foglalkozás
A két utolsó foglalkozáson a játéké volt a fő szerep. Először szójátékokat játszottunk: az Akasztófát kedveltük a legjobban. Vicces, vidám szavakat, kifejezéseket adtunk fel kitalálásra. Ezután szituációs játékokat játszottunk, közben jókat nevettünk a véletlen hibákon. A „Who am I” játék során híres személyiségek bőrébe bújtunk, s a „Sztárban sztár” példájára énekeltünk, táncoltunk. Zárásként klubdélután formában angol teát ittunk, táncoltunk, énekeltünk, szórakoztunk.
Úgy érzem, a foglalkozások elérték céljaikat, mert a tanulás, ismeretszerzés mellett jókat szórakoztunk, építettük, erősítettük kis közösségünket.