Tematikus foglalkozás – “A” komponens
Február 14.- én páros gyakorlatokat hajtottunk végre. Nagyrészt tréfás mozdulatsorok voltak, melynek célja az együttműködés javítása volt. Jókat derültünk egy- egy feladatmegoldáson. Jókedvű délutánra sikeredett a foglalkozás.
Tematikus foglalkozás – “B” komponens
Február 14.- én a parlamenti választások tisztaságáról volt szó az előadásban. A választásokkal kapcsolatosan Oroszország szerepe lehet kérdéses, hiszen az amerikai elnökválasztásnál is felmerült a gyanú, hogy beavatkoztak a választások kimenetelébe.
Nyelvi foglalkozás – angol
38-40. foglalkozás
A foglalkozáson az angol zenei kultúra egyik mérvadó csapatával, a Beatles együttessel ismerkedtünk. Az Egy nehéz nap éjszakája című film megtekintésével képet kaptunk a 60-as évek zenéjéről, életmódjáról, öltözködéséről. Felidéztük a négy „gombafejű” munkásságát.
Tantárgyi fejlesztés – matematika
A/1. 39. foglalkozás
Készítette: Kurekné Balovics Éva
Időpont:2019. február 13.
Téma: Alakzatok síkban és térben. Síkidomok
A februári második foglalkozáson az alakzatok síkban és térben témakört dolgoztuk fel. Öröm volt látni, hogy iskolai keretek közt ugyan, de teljesen belefeledkeztek a játékba. Tetszett nekik, hogy a témakört megpróbáltuk játékosan megközelíteni és feldolgozni. Sokan észrevették, hogy az iskolai tananyag is most ilyen elemeket tartalmaz. Többen említették, hogy jó ötleteket szereztek a házi feladat megoldásához. Már csak ezért is érdemes volt ilyen módon feldolgozni ezt a témát. Több feladatot elhelyeztünk egy később megtartandó verseny témakörei közé. Tartalmas, szép délutánt töltöttünk együtt.
Tantárgyi fejlesztés – matematika
- február 13.
1315 – 1400
Foglalkozás vezető: Varga Zsolt
Téma: Alakzatok síkban és térben. Síkidomok.
Ebben a témakörben már tanulóink szereztek némi jártasságot; s kijelenthetjük, hogy a többi témához képest ez egy kicsit közelebb áll hozzájuk, jobban szeretik.
Ügyesen rajzolták, szerkesztették az alakzatokat, majd ki is vágták. Először csoportmunkában a helyükön, majd a táblánál is rakosgatták, a megadott szempontok szerint a síkidomokat. Jól dolgoztak csoportmunkában; a gyengébb képességűek és a jobban haladók is elkönyvelhettek sikerélményeket.
Hamar elröpült ez a 45 perc, hiszen mindenki tevékenyen részt vett a feladatmegoldásokban.